L’Oficina d’Atenció Ciutadana és un servei integral de l’Ajuntament de Gironella que té com a objectiu resoldre les necessitats d’informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l’administració municipal.

L’OAC representa una aposta de l’Ajuntament de Gironella per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d’eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.

Aquest nou model suposa un canvi de funcionament i d’atenció de com s’estava fent actualment, amb la única finalitat de donar un major i millor servei al ciutadà.

Ubicació
Plaça de la Vila, 13 Planta baixa, 08680 Gironella
Horari
De dilluns a divendres De les 8:15 h a les 14:15 h Dijous (excepte juliol i agost) De les 16:30 h a les 18:30 h
Accesibilitat
Espai accesible

Cita amb càrrec electe o tècnic municipal

Aquesta sol·licitud permet als gironellencs i gironellenques demanar cita a un càrrec electe, alcalde, regidor o regidora, o a un tècnic municipal.

Des de la part superior es pot tramitar la cita amb el càrrec electe o tècnic municipal via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals sense cap tipus de cost.

  • La cita amb el càrrec electe o tècnic municipal pot ser sol·licitada per qualsevol persona  
  • El període màxim de resposta és de tres mesos amb caràcter general  
  • Es pot sol·licitar durant tot l’any

Instància genèrica

Aquesta instància permet presentar una sol·licitud a l’Ajuntament de Gironella o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.

Es pot fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit especfícic que s’adapti a la vostra necessitat.

Des de la part superior es pot tramitar la instància via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals sense cap tipus de cost omplint el model de sol·licitud que també es pot descarregar des de l’encapçalament d’aquest apartat.

  • La instància genèrica pot ser sol·licitada per qualsevol persona  
  • El període màxim de resposta és de tres mesos amb caràcter general 
  • Es pot sol·licitar durant tot l’any

Si ho desitges pots tramitar la instància presencial descarregant el model clicant aquí

Sol·licitud de cessió d’espais municipals

Aquest procediment permet a les entitats i associacions de la Vila de Gironella sol·licitar la cessió d’un espai municipal per a la realització d’actes, reunions o festes. També per la sol·licitud de material propietat de l’Ajuntament de Gironella i necessari per portar a terme l’activitat

Podran tramitar aquesta sol·licitud presencialment totes aquelles entitats censades al Registre Municipal d’Entitats de Gironella i que no constin en un expedient desfavorable en les cessions anteriors.

La sol·licitud es pot fer a les oficines municipals abans de la celebració de l’acte, amb una antel·lació mínima de 30 dies.

  • La sol·licitud pot ser tramitada presencialment a les Oficines Municipals d’Informació al Ciutadà per una entitat censada al Registre Municipal i que no consti en un expedient desfavorable en cessions anteriors
  • La resposta es donarà després de la celebració de la Junta de Govern Local, en periodicitat quinzenal
  • Es pot sol·licitar presencialment abans de la celebració de l’acte, sempre amb una antel·lació de mínim  30 dies

Queixes i suggeriments

Els gironellencs i gironellenques poden fer arribar a l’Ajuntament de Gironella queixes, suggeriments o consultes referents a temes com l’estat del carrer, l’enllumenat públic, infraestructures municipals o veïns, entre d’altres.

Des de la part superior es pot tramitar la queixa o suggeriment via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals.

  • La queixa o suggeriment pot ser sol·licitada per qualsevol persona
  • El període màxim de resposta és de tres mesos amb caràcter general
  • Es pot sol·licitar durant tot l’any

Sol·licitud de material

Aquest procediment té per objecte sol·licitar material a l’Ajuntament de Gironella.

Podran tramitar aquesta sol·licitud les entitats sense ànim de lucre i administracions públiques, empreses privades i la ciutadania.. 

Cal sol·licitar el material a l’Ajuntament de Gironella amb 30 dies d’antelació a la data en que es necessiti el material