L’Oficina d’Atenció Ciutadana és un servei integral de l’Ajuntament de Gironella que té com a objectiu resoldre les necessitats d’informació, gestió, orientació, tramitació i relació que tingui la ciutadania amb l’administració municipal.
L’OAC representa una aposta de l’Ajuntament de Gironella per crear un nou model de relació amb els ciutadans i les ciutadanes, basat en criteris d’eficàcia i qualitat i amb un tracte totalment personalitzat on es facilita tota la informació necessària per resoldre les peticions plantejades.
Aquest nou model suposa un canvi de funcionament i d’atenció de com s’estava fent actualment, amb la única finalitat de donar un major i millor servei al ciutadà.
Aquesta sol·licitud permet als gironellencs i gironellenques demanar cita a un càrrec electe, alcalde, regidor o regidora, o a un tècnic municipal.
Des de la part superior es pot tramitar la cita amb el càrrec electe o tècnic municipal via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals sense cap tipus de cost.
Aquesta instància permet presentar una sol·licitud a l’Ajuntament de Gironella o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal.
Es pot fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit especfícic que s’adapti a la vostra necessitat.
Des de la part superior es pot tramitar la instància via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals sense cap tipus de cost omplint el model de sol·licitud que també es pot descarregar des de l’encapçalament d’aquest apartat.
Si ho desitges pots tramitar la instància presencial descarregant el model clicant aquí
Aquest procediment permet a les entitats i associacions de la Vila de Gironella sol·licitar la cessió d’un espai municipal per a la realització d’actes, reunions o festes. També per la sol·licitud de material propietat de l’Ajuntament de Gironella i necessari per portar a terme l’activitat
Podran tramitar aquesta sol·licitud presencialment totes aquelles entitats censades al Registre Municipal d’Entitats de Gironella i que no constin en un expedient desfavorable en les cessions anteriors.
La sol·licitud es pot fer a les oficines municipals abans de la celebració de l’acte, amb una antel·lació mínima de 30 dies.
Els gironellencs i gironellenques poden fer arribar a l’Ajuntament de Gironella queixes, suggeriments o consultes referents a temes com l’estat del carrer, l’enllumenat públic, infraestructures municipals o veïns, entre d’altres.
Des de la part superior es pot tramitar la queixa o suggeriment via Internet. En cas que es vulgui tramitar presencialment es pot fer a les oficines municipals.
Aquest procediment té per objecte sol·licitar material a l’Ajuntament de Gironella.
Podran tramitar aquesta sol·licitud les entitats sense ànim de lucre i administracions públiques, empreses privades i la ciutadania..
Cal sol·licitar el material a l’Ajuntament de Gironella amb 30 dies d’antelació a la data en que es necessiti el material