PROTECCIÓ DE DADES

La finalitat del tractament de dades de caràcter personal, correspon a cadascuna de les
activitats de tractament que realitza l’Ajuntament de Gironella i que són accessibles en el
registre d’activitats de tractament. El tractament de dades segueix l’estricte compliment
de les condicions de seguretat i confidencialitat que exigeix la legislació vigent en cada cas.
Les dades s’analitzen d’acord amb la legislació o normativa vigent en cada cas.
L’Ajuntament de Gironella recull les dades en relació amb les activitats de tractament en
qualitat de responsable
:

El tractament de les dades es realitza per al compliment d’obligacions legals per part de
l’Ajuntament de Gironella, de funcions realitzades en interès públic o en l’exercici de
poders públics que li són atorgats. En els casos que la finalitat del tractament requereixi el
vostre consentiment, aquest caldrà que sigui prestat per mitjà d’una clara acció afirmativa.
Es podrà consultar la base legal per a cadascuna de les activitats de tractament que duu a
terme l’Ajuntament en el registre d’activitats de tractament.

En cap cas es cedirà a tercers les dades recollides sense consentiment de l’usuari, excepte
quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitant o siguin requerides per les
autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i
reglamentàries aplicables en cada cas.
L’Ajuntament de Gironella garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de
caràcter personal que es recullen, i també la implantació de les mesures, d’ordre tècnic i
organitzatiu que garanteixen la seguretat de les dades recollides.
Segons la normativa de protecció de dades, la persona interessada pot exercir els drets
d’accés, cancel·lació, rectificació o oposició, previstos a la Llei orgànica de protecció de
dades de caràcter personal.

Drets d’accés de la persona interessada:

Indicacions per a l’exercici d’accés d’aquests drets:

Les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a
complir amb la finalitat per a la qual es recullen i per determinar les possibles
responsabilitats que se’n poguessin derivar, a més dels períodes establerts en la normativa
d’arxius i documentació.
El delegat de protecció de dades (DPD) és el garant del compliment de la normativa de
protecció de dades a l’Ajuntament que s’encarrega de supervisar, de manera independent,
l’aplicació del compliment de la normativa de protecció de dades.

Hi podeu contactar mitjançant: