La piscina de Gironella avança la data d’obertura i inaugurarà la temporada d’estiu el 6 de juny
Els abonaments i entrades es poden adquirir telemàticament a partir d’avui, i els abonament amb descompte s’han de tramitar a l’OAC de l’Ajuntament de Gironella a partir del 2 de juny
La piscina de Gironella farà una preobertura durant el cap de setmana del 6 al 8 de juny, abans de la data oficial, que és el 13 de juny, quan quedarà ja oberta per tota la temporada. En aquest sentit, els banyistes més calorosos podran gaudir de les instal·lacions municipals anticipant-se a l’obertura que marca el calendari.
A partir del 13 de juny, la piscina municipal obrirà cada dia de la setmana, inicialment, fins el diumenge 31 d’agost. L’horari d’obertura de la piscina serà de 10:00 h a les 20:30 h.

Una de les novetats d’aquesta temporada és la incorporació de tres zones amb gandules i ombra per a un millor descans de les persones usuàries, especialment pensat per a les qui tinguin problemes de mobilitat o persones d’edat més avançada. Les gandules en cap cas es podran moure de les zones habilitades, per evitar així danys a la zona de gespa. El seu ús és de caràcter gratuït, i se’n demana un ús responsable.
Una altra inversió que s’ha portat a terme ha estat l’automatització i millora dels dipòsits de cloració, per garantir una bona i constant qualitat de l’aigua i alhora reduir els costos derivats d’aquest producte. En total, la inversió global ha pujat fins als 94.000 euros.
Enguany, la piscina municipal de Gironella tornarà a oferir activitats com els cursets de natació i l’aigua gym. Les inscripcions dels cursets de natació es podran fer a través de l’app o web d’eAgora (el preu de les activitats no inclou el preu de l’entrada). Pròximament informarem amb més detall de les activitats, horaris i preus.
Pel que fa al bar-restaurant de la piscina, La Candela, seguirà oferint el servei de restauració i es poden consultar les diferents activitats i concerts que organitzen durant la temporada d’estiu a través del següent enllaç.
ENTRADES I ABONAMENTS
La venda d’entrades diàries i els abonaments de temporada o de 15 dies es poden adquirir a través de la plataforma eAgora (web, Android o iOS). Els usuaris ja registrats d’anys anteriors, només han de seleccionar l’abonament o entrada desitjada i fer l’ordre de compra. Una vegada s’ha realitzat la compra es generarà un codi QR que es rebrà al correu electrònic i que farà de clau d’accés a la piscina. Addicionalment, les persones que ho desitgin, poden optar també per disposar d’una polsera codificada que equival al codi QR rebut. Per poder-ne disposar, caldrà anar a les oficines de l’Ajuntament i sol·licitar el servei de la polsera, amb un cost de de 2€ (retornables al final de temporada amb l’entrega de la polsera).
Per a les persones que encara no estan registrades a la plataforma, només cal accedir a la web o app (Android i iOS) i crear un usuari (aquí t’expliquem com fer-ho). A partir d’aquí, amb l’usuari creat, s’haurà de seleccionar l’abonament o entrada desitjada i fer l’ordre de compra. Una vegada s’ha realitzat la compra es generarà un QR que farà de clau d’accés a la piscina. Addicionalment, les persones que ho desitgin, poden optar també per disposar d’una polsera codificada que equival al codi QR rebut. Per poder-ne disposar, caldrà anar a les oficines de l’Ajuntament i sol·licitar el servei de la polsera, amb un cost de de 2€ (retornables al final de temporada amb l’entrega de la polsera).
Consulta el llistat de preus aquí.
ENTRADES I ABONAMENTS AMB DESCOMPTES
La compra d’entrades i abonaments amb descomptes (persones amb diversitat funcional, packs familiars, jubilats/ades i famílies monoparentals o nombroses) , s’han de fer presencialment a l’OAC a partir del dia 2 de juny i presentar la documentació que acrediti el descompte.
Consulta el llistat de preus aquí.
Totes les entrades i abonaments són personals i intransferibles. En aquest sentit, cada usuari ha de registrar-se a la plataforma i comprar les entrades amb el seu nom.
Un cop feta la compra, no s’admeten canvis ni devolucions.
Es recorda a totes les persones usuàries de la piscina la normativa en vigor i que és d’obligat compliment, que es pot consultar clicant aquí.