Gironella es prepara per celebrar la 10a edició del festival TEST
El festival tindrà lloc entre l’11 i el 12 de juliol al nucli històric de Gironella
Divendres 11 i dissabte 12 de juliol, Gironella celebrarà la desena edició del festival TEST, el festival en xarxa d’arts intenses de prop i de curta durada. Un festival d’arts escèniques on el públic podrà gaudir d’un total de 8 sessions de microteatre en espais reduïts i poc convencionals on la distància entre el públic i artistes és mínima.
El públic podrà gaudir d’espectacles de dansa, comèdia, titelles, circ o terror. Tot una experiència cultural i única al cor de Gironella, al nucli històric. Enguany, com a novetat, hi ha l’opció d’adquirir les entrades + sopar (12€), a càrrec de l’AEIG Sebastià Montraveta.
L’estrena serà divendres a les 21h i el públic podrà gaudir de 4 propostes artístiques, tres de les quals són obertes a tots els públics, i una recomanada majors de vuit anys. El punt de trobada serà la plaça de la Vila i les entrades es poden adquirir a través de la web d’entrades de Gironella (entradesgironella.cat).
La desena edició finalitzarà dissabte amb les 4 obres restants. L’inici també serà a les 21h a la plaça de la Vila i les entrades es poden adquirir a través de la web d’entrades (entradesgironella.cat).
LES OBRES
11 DE JULIOL:
NO TORNARÉ – De la Confi. 15 minuts. Teatre comèdia.
LES COSES – De l’Andròmina Dansa. 25 minuts. Dansa.
EL TEST – Del Nord. 18 minuts. Teatre científic.
FRAGIL – La oficina de objetos perdidos. 15 minuts. Titelles.
12 DE JULIOL:
EL PARADÍS S’HA ACABAT – De meridiano 70ymedio teatro. 18 minuts. Teatre comèdia.
HE MORT EL LLOP!: De Míriam Maach Enguita. 15 minuts. Dansa contemporània.
¡ESTÁN AQUÑI!: De la bestia productora. 14 minuts. Teatre de terror.
CLOWN ON POPING, EL CHICO GUAY DE TU BARRIO. De Djamal. 20 minuts. Circ.
