És informació pública la informació elaborada per l’Administració i la que aquesta té en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l’exercici de les seves funcions, inclosa la que li subministren els altres subjectes obligats a complir amb la Llei de transparència.

En aplicació d’aquesta norma, l’Ajuntament ha elaborat un procediment per demanar i obtenir la informació. Abans d’iniciar la sol·licitud, es recomana comprovar que la informació desitjada no es trobi ja publicada, al Portal de Transparència.

Com presentar una sol·licitud d’accés a la informació pública?

Qualsevol persona física més gran de 16 anys, o jurídica, pot presentar una sol·licitud. Les sol·licituds s’han de presentar, presencialment o per internet, al registre de l’Ajuntament de Gironella.

Aquest requeriment de la Llei de transparència permet iniciar un procediment administratiu en els termes previstos per la legislació vigent, la qual cosa garanteix els drets de les persones sol·licitants pel que fa a control de terminis i la possibilitat d’interposició de recursos en cas de disconformitat; d’altra banda, requereix, segons disposa la llei, que acreditin la seva identitat.

Per formular les sol·licituds de forma presencial, o en línia a través de la seu electrònica

Informes

Informe anual 2023
Descarrega
Informe anual 2022
Descarrega
Informe anual 2021
Descarrega
Informe anual 2020
Descarrega