L’Ajuntament de Gironella posa en funcionament l’Espai9, el nou coworking del municipi

0509 portes obertes espai9 coworking

Dissabte 14 de maig es podrà visitar l’espai, ubicat a Viladomiu Nou

Dissabte 14 de maig l’Espai9, el nou espai de Coworking de l’Ajuntament de Gironella, obrirà les portes en una jornada de portes obertes adreçada a totes les persones emprenedores interessades en l’espai. L’equipament estarà obert de 16.30h a 19.00h.

L’Espai9 entrarà en funcionament al mes de juny, però les persones interessades en utilitzar-lo ja poden fer la sol·licitud a través d’aquest enllaç. Els requisits per a persones autònomes són estar donada d’alta al règim de la Seguretat Social, disposar de NIF i tenir l’alta censal (model 036 o 037). En el cas de les empreses, també hauran de presentar l’escriptura de constitució i/o de poders. L'espai també permet l'alta de persones que estiguin començant el seu projecte però encara no hagin començat l'activitat econòmica, en aquest cas, hauran de presentar tota la documentació un cop comencin l'activat. Un cop tramitada la sol·licitud, la Junta de Govern Local, aprovarà o denegarà la sol·licitud, i en cas de ser acceptada es crearà un usuari a la plataforma de reserves que permetrà reservar l’espai.

Lluís Vall, regidor de Promoció econòmica, explica que hi haurà tres tipologies de tarifes: mensual; setmanal i diària, amb opció d’accés a l’espai matí i tarda (de 7.30h a 14.00h i de 14.30h a 21.00h), o només en una franja horària.

 

Mensual

Setmanal

Diari

Accés il·limitat

100€

50€

20€

Accés reduït 5h/dia

50€

25€

10€

*La quota mensual et dona accés les hores indicades els 7 dies a la setmana. 

*La tarifa setmanal et dona accés les hores indicades cada dia d’aquella setmana. 

L’espai disposa de  8 llocs de treball simultanis, 2 sales de reunions, despatx i office, impresora i fotocopiadora, internet d’alta velocitat, bústia de correspondència, calefacció i és accessible.

 

 L’Ajuntament ha rebut d’una subvenció de gairebé 25.000€ provinents del programa Leader per realitzar les obres. 

FUNCIONAMENT DE LES RESERVES

Per tal de poder reservar un lloc de treball, sala de reunions o despatx és necessari tenir un usuari donat d’alta al sistema de reserves, omplint aquest formulari i adjuntant tota la documentació necessària. Un cop enviat el formulari, la documentació serà examinada, i la Junta de Govern Local dictaminarà si s’accepta o es denega la sol·licitud, per tant, recomanem donar-se d’alta al sistema com a mínim 15 dies abans de la data en que es vulgui utilitzar l’espai.

Un cop fet aquest tràmit, es crearà un usuari a la plataforma, i es podrà escollir la quota. En el cas de les quotes mensuals, es cobraran automàticament a principi de mes al compte corrent indicat, i les quotes setmanals o diàries es compraran online.

Les persones amb quotes mensuals o setmanals no hauran de fer elles la reserva de l’espai, sinó, que la farà automàticament l’administrador, però les persones amb una quota diària, si que hauran de fer elles mateixes la reserva un cop pagada.

Les reserves, tant dels llocs de treball, com de les sales de reunions i el despatx s’hauran de fer mínim amb 72 hores d’antel·lació.

Trobareu més informació espai9.cat

Salutació de l'alcalde

Benvolgudes i benvolguts,
Us dono la benvinguda al web municipal de la Vila de Gironella, que vol esdevenir un espai i una eina d'informació, interrelació i participació, i confiem que aquí, tant gironellencs i gironellenques com visitants d’arreu, us hi sentiu còmodes i hi trobeu tot allò que us calgui.

David Font

Ajuntament de Gironella

  Plaça de la Vila, 13 - 08680 Gironella
  93 825 00 33
  93 825 03 68
  gironella@gironella.cat

Detalls del web

Protecció de dades

Avís legal

 

Segueix-nos a