Benvinguts a la plataforma digital de Participació Ciutadana

Aquest és l'espai interactiu on tots els vilatans i vilatanes es poden comunicar directament amb l'Ajuntament via Internet aportant les seves visions, suggeriments o queixes que quedaran publicades i respostes aquí, sent visibles per a totes les persones visitants d'aquesta secció. Des d'aquesta plataforma virtual, l'Ajuntament i la Regidoria de Participació Ciutadana es comprometen a donar resposta a totes les aportacions dels gironellencs i gironellenques sempre i quan siguin respectuoses. En cas que la temàtica o els supòsits siguin personals es respondrà directament a la persona interessada de forma privada, al mateix correu electrònic des d'on s'ha efectuat la sol·licitud, i no es publicaran en aquest espai per tal de no vulnerar dades d'informació personals.

 

Ajuntament de Gironella

Ordenança de subvencions

 

Ajuntament de Gironella

Reglament de participació ciutadana

  1. Teresa
  2. Aportacions
  3. Diumenge, Novembre 20 2016, 06:42 PM
  4.  Subscriu-te via correu electrònic
Jo sóc una de les persones que l'ajuntament els han enviat un certificat que no han pagat la factura de l'aigua, quant fa diversos anys que tinc domiciliada, aquesta notificació és la factura de l'aigua del mes de setembre però ve incrementada per unes despeses de 1.50€ + 4.21€de despeses correus, que jo no penso pagar .Segons tinc entes el fallo es del ayuntament dons que el ayuntament es faci càrrec dels gastos. A on es pagar la factura ?

Gràcies
Ajuntament de Gironella Resposta acceptada Pending Moderation
Benvolguda,

Segurament el cas no és únic i s’ha degut a un error informàtic del banc. La majoria de ciutadans que s’han trobat amb aquest cas són persones que tenen el rebut domiciliat al BBVA i amb la última fusió d’entitats s’han fet errors de càrrec per culpa de l’entitat bancària. Aquesta ha assumit les despeses de devolució de tots els clients. Unes despeses que l’ajuntament té aprovades en les seves taxes municipals i per tant aplica a tots els ciutadans que retornen, voluntàriament o involuntària, un rebut.

Confio que en el seu cas també hagi estat error del banc esmentat, i que pugui reclamar a ells les despeses que comenta. Pel seu ingrés, ho pot fer a la mateixa Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament o bé a les entitats bancàries de Caixabank o BBVA obertes a Gironella.

Gràcies
Comentari
There are no comments made yet.
  • Pàgina :
  • 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.

Salutació de l'alcalde

Benvolgudes i benvolguts,
Us dono la benvinguda al web municipal de la Vila de Gironella, que vol esdevenir un espai i una eina d'informació, interrelació i participació, i confiem que aquí, tant gironellencs i gironellenques com visitants d’arreu, us hi sentiu còmodes i hi trobeu tot allò que us calgui.

David Font

Ajuntament de Gironella

  Plaça de la Vila, 13 - 08680 Gironella
  93 825 00 33
  93 825 03 68
  gironella@gironella.cat

Segueix-nos a