La convocatòria forma part del pla d’ocupació municipal
Per tal de pal·liar els efectes negatius de la crisi econòmica i disminuir el nombre de persones en situació d’atur, l’Ajuntament de Gironella obre un procés de selecció per cobrir dos llocs de treball per la brigada municipal, i crear una borsa de treball.
L’oferta de treball és de dues places d’oficial segona de brigada municipal a jornada complerta (37,5h/setmana), i està adreçada a persones en situació d’atur i recerca activa de feina demostrable. A més, cal complir amb el perfil professional sol·licitat, acceptar l’assistència a formació durant el període de contractació, estar capacitat per complir les funcions corresponents als llocs de treball, i no estar inhabilitat per a l’exercici de funcionals públiques.
Les persones seleccionades estaran contractades durant 12 mesos, en funció de la puntuació, prorrogables fins a 12 mesos més, per a la realització del projecte corresponent. La resta de candidats formaran part de la borsa de treball municipal per a possibles vacants o baixes que es produeixin.
Josep Camps, regidor de Serveis Urbans, explica que aquestes dues incorporacions permetran millorar el funcionament de la brigada, i poder resoldre les incidències amb més rapidesa.
Les persones interessades en participar a la convocatòria poden presentar les sol·licituds a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’ajuntament fins el dia 14 d’agost. Els interessats han d’aportar:
- Instància normalitzada
- Fotocòpia del DNI o NIE
- Acreditació de la titulació requerida al lloc de treball
- Informe de vida laboral
- Fotocòpia dels títols o contractes que acreditin la seva experiencia formativa i/o laboral
- Les bases de la convocatòria es poden consultar en aquest enllaç.